Strona główna
Jakie są zalety posiadania e-sklepu w branży mody?

Jakie są zalety posiadania e-sklepu w branży mody?

28.04.2023

Jakie są zalety posiadania e-sklepu w branży mody?

Rynek e-commerce w Polsce wciąż się rozwija. Wpływa na niego wiele czynników. To, co motywuje użytkowników Internetu, to dostępność całą dobę (75% badanych przez Gemius), brak wymogu jechania do sklepu oraz atrakcyjne ceny. Nawet inflacja nie była w stanie tego zmienić. Prowadzisz sklep stacjonarny z odzieżą, obuwiem czy akcesoriami? Zdecyduj się na e-sklep! Poznaj jego zalety!

Prowadzenie sklepu internetowego = poszerzenie sprzedaży stacjonarnej

Jesteś właścicielem rozwijającego się sklepu? Nie stoisz w miejscu ze swoim biznesem w dziedzinie mody? Jeśli tak, to zastanów się nad wprowadzeniem sklepu internetowego. Przez to towary będą dostępne w zasadzie o każdej porze. Udostępnisz internautom dzięki temu możliwość zakupów w pracy czy na urlopie. W ten sposób będziesz miał pretekst, aby zbadać rynek i otworzyć następny punkt stacjonarny.

Jakie są główne zalety sklepu WWW?

Załóż sklep internetowy! Szczególnie że ma to wiele zalet. Nieograniczony dostęp do oferty sklepu sprawia, że zakupy Twoi klienci zrobią szybko i sprawnie. Poza tym do korzyści dla klientów zaliczają się niższe ceny. Możesz oferować konkurencyjne ceny, ponieważ nie będziesz musiał pokryć kosztów utrzymania lokalu, jak to się dzieje ze sklepami stacjonarnymi. W końcu jak wynika z raportu „E-commerce” Gemius, 77% internautów dokonuje zakupów online, a aż 75% internautów kupuje w polskich e-sklepach.

Sklep online: różne opcje zaprezentowania oferty

W sklepie online może być przedstawiona nieograniczona liczba ubrań i butów oraz akcesoriów. W ten sposób jako właściciel możesz regularnie zwiększać ofertę handlową swojego biznesu. Do korzyści z e-sklepu zalicza się również prezentowanie oferty. Zdjęcia produktów oraz opisy to podstawa. Wpływa to na przejrzystość oferty. Oceny kupujących także się przydadzą.

E-sklep: interaktywność w cenie!

Gotowy sklep internetowy jest dostępny w sieci przez całą dobę i 7 dni w tygodniu. W ten sposób zapewnisz klientom możliwość zakupów o każdej wygodnej dla nich porze. Dzięki dostępnym w sieci opiniom na temat danego produktu łatwiej im będzie podjąć decyzję odnośnie do zakupu.

Sklep internetowy umożliwia również wsparcie w sprzedaży stacjonarnej. W ten sposób nie tylko dotrzesz do większej liczby klientów, ale też możesz im zaproponować darmowy odbiór w stacjonarnym sklepie. Postaw na prostą integrację z hurtownią. Dzięki temu zwiększysz swój asortyment o inne akcesoria.

Pozostałe korzyści z prowadzenia sklepu WWW

Możesz dodatkowo zaoszczędzić. Nie będziesz musiał nikogo szkolić ani zatrudniać nowych pracowników. Niepotrzebne Ci będzie żadne wyposażenie czy opłaty za wynajem lokalu. Wystarczy Ci tylko dobre oprogramowanie. Będziesz mógł samodzielnie zarządzać swoim e-sklepem. Przyda Ci się w tym celu system zarządzania treścią CMS.

Do pozostałych form promocji w Internecie zaliczają się:

  • pozycjonowanie SEO,

  • obecność w Social Mediach,

  • firmowa strona WWW,

  • wizytówka w Google Moja Firma.

  • Warto je także wziąć pod uwagę.